EDuv Kestrel 500SX

Bře 13, 2011 Komentáře nejsou povolené u textu s názvem EDuv Kestrel 500SX by

IMG_2645.jpgMoje zkušenosti s Kestrelem 500SX: Dříve jsem létal pouze s Mosquitem. Kestrel je můj druhý vrtulník a vybral jsem si ho pro jeho krásný vzhled. Naučit se viset před sebou ocasem směrem k sobě mi trvalo asi 20 nabíjecích cyklů baterie, stálo jednu sadu listů, přední a zadní kabinku, ocasní vrtulku, jednu sadu lyžin (nejsou k dostání tak opravuji tavnou pistolí). Nechal jsem si poradit – zpevnění kabinky izolepou, což byl vynikající nápad, bohužel to ale nestačilo. Druhou kabinku jsem zevnitř zpevnil tavnou pistolí a vydrží neskutečné nárazy na velké rychlosti. Poté co se člověk oklepe a létá odvážněji nastává období srážek s předměty v trajektorii letu. Zničený držák baterie jsem nahradil suchým zipem a baterii vkládám do čumáku. Prasklou přední část držáku lyžin jsem zalepil tavnou pistolí a od té doby neprasknul. Koupil jsem si baterii 800mAh. Zalepil rozpadající se serva izolepou. V této době jsem přepákoval dle návodu na rczoně. Při jednom letu venku mi vítr odvál vrtulník ve výšce na střechu souseda – radím nelétat ve větru – stálo mě to vrtulku a další šrámy na kabince. Další hloupá srážka s překážkou stála vahadlo na úponu listů, jedno táhlo a jednu sadu hlavní osy. Nikdy nepůjčujte vrtulník kamarádům: odštíplá část rotorové hlavy v místě uchycení stabilizátoru, zlomený jeden list a klasika – zlomená levá přední lyžinka. Naučil jsem se bočit, létat zatáčky ve tvaru 8ky bez změny výšky. Předělal jsem závaží stabilizátoru dle návodu, řízení je o hodně citlivější. Nejlepší upgrade je střídavý motor. Provedl jsem ho bez změny listů a bez zmenšení pastorku motoru. Vrtulník má obrovskou zálohu výkonu, létá velmi velkou rychlostí. A je to bomba! Jediná nevýhoda: už mi nejdou efektní vzlety s rozjezdem na malý výkon. Zamontoval jsem kovovou cykliku. Je nutné vytrimování, zlepšil se pouze vzhled. Zavěsil jsem lehký mobil Nokia 2630 (hmotnost:66g) mezi lyžinky a vzniklo toto nekvalitní video: VIDEO Vrtulnček zavisí, nemotorně stoupe, ale jde to 🙂 Závěr: nepodceňte zpevnění kabinky, létejte zezačátku v tělocvičně, kupte si sadu lyžin, tavnou pistoli a pár zadních vrtulek. Seřiďte si rovinu listu a vytrimujte vrtulník – hodně na tom záleží. Naučte se viset před sebou a létat zatáčky bez změny výšky. Až poté přejděte k dalšímu upgrade.

zdroj http://www.kestrel500sx.zlatnicepardubice.cz

autor ED

RC Letadla, Vrtulníky

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
Comments are closed.